Social Icons

Sunday, December 23, 2012

ආයුබෝවේවා!



මන් මේ blog කලාවට අලුත් කෙනෙක් ..ඉතින් ආයුබෝවේවා! මේ blog එක කියවන හැමෝටම. ඔන්න ඉතින් මන් ගැන කීවොත් කියන්න ඒ හැටි මහා ලොකු දේවල් නැ .මගේ නම සමනලී . මගේ ආදරණීය බ්ලොග් එකේ නම මංතලව්ව.ඉතින් ඔයාලා දන්නවද මන්තලව්ව කියන්නේ මොකද්ද කියලා.මං තලව්ව කියන්නේ...ගුරුපාර ,මංපෙත කියන තේරුම තියෙන වචනයක් . මේ ලෝකේ හැමෝම යන්නේ තමන් හදාගත්තු ,තමන්ට ආවේනික අඩි පාරක . ඒ වුනාට හැමෝමටම වගේ මගේ ජීවිතේට නම් අඩිපාරක සේයාවක් වත් නැති කෙනෙක් මං .ඒ හන්ද තමා මං මේ blog එක ලියන්නේ.කියන්න දේවල් ගොඩක් තියෙනවා .වෙලාවක් තියෙනවනම් ඇවිත් මේ blog එකත් කියවල යන්න.අපි අපේ ජීවිත ගැන කතා කරමු.
එන්න මේ ඔබේ ජීවිතයේ සුන්දරම නවතන බව මතක තියාගන්න


1 comment:

Unknown said...

jeewithe kiyanne puduma deyak.eka katawath mehemai kiyala kiyanna ba.eth eka ekkena purudu wechcha jeewana ratawak,e wagema samajaye sammatha jeewana ratawak hamotama thiyanawa.minissu godaak maim walata kotuwela jeewithe duwanne.e maim walin minissu hadanawa wagema samahara welawata minissunwa godak adawanawa.