Social Icons

Saturday, October 11, 2014

ආශ්චර්යට අස කරනවා නම්.. ඒ තුල තියෙන ඒ අන්දකාරයත් පිලිගන්නම වෙනවා.

මම      අපි මේ ජිවත් වෙනවද       අප්පච්චි?
අප්පච්චි       ඔව් පුතා.
මම                :  මට තේරෙන්නේ   නෑ.මොකටද මෙහෙම ජිවිතයක්?
අප්පච්චි       තමන් හොයන ආස කරන දේ ලැබෙන එක විතරමද ඔයා ජිවිතේ කියල හිතන්නේ?
මම                : මම අස කලේ මොනාටද අප්ච්පච්චි? මම හෙව්වේ මොනාද? මම හෙව්වේ හරි පොඩි   දෙයයී අප්පච්චි ..


අප්ච්පච්චි       නෑ  පුතා. ඔයා හෙව්වේ අමාරුම දේ. මනුස්ස හදවතකට දෙන්න අමාරුම දේ. සමහරක් දෙනා  මුළු ජිවිත කාලයක් පුරාම හෙව්වත්නොලැබෙන දේ.ඔයා හෙව්වේ අමාරුම දේ පුතා.


මම                :  අප්පච්චි මට ආදරෙයීද?
අප්ච්පච්චි       :  උත්තරේ ඔය දන්නවනේ මගේ දුවේ ..


මම                : ඉතින් කියන්නකෝ .. කට ඇරලා කියන්නකෝ. ඇයී වචන වලින් කියන්න බැරි? ඔය රැවුල් කොට ටික හැලෙනවද වචන වලින් ඒක කිව්වොත්?


අප්ච්පච්චි       : ඔව් පු තා ..  මං මගේ පුතාට අදරෙයී…


මම                : ඉතින් ඇයී ...  එක කට ඇරලා කියන්න බැරි? අප්පපච්චි


අප්ච්පච්චි       : ඔව් පුතා ..
මම                : මට කතාවක් කියනවද?


අප්පපච්චි       ඔන්න මගේ පුතා ... කාලයක් කුමාරියෙකුයී කුමාරයෙකුයී බොහොම ආදරයෙන් කාලය ගත ළා. හදිස්සියේම කුමාරයා නැති උනාලු.


මම               : ඊටපස්සේ


අප්පපච්චි      : දිනක් කුමරියගේ පය ලගට දළබුවකු අවා... කුමරිය දලබුවන්ට හරි බයයී. කුමාරිය දලබුවා    පගා  මරා  දැමුවා. දළබුවා  කුමරියගේ පයට පෑගී.. කුමරියගේ පය පාමුල මිය ගියා..


මම               : ඊටපස්සේ


අප්පපච්චි      : මල් පිපුණා . පරවුණා ... කාලය ගත උණා. කුමාරිට කුමාරයා තවම හම්බ උනේ නෑ.
අයෙමත් මල් පිපුණා. ආයෙමත් පරවුණා .. කුමාරයා  අවේ නැ...


මම              : කුමාරි තීරණය කලා කුමාරයව හොයාගන්න.
අප්පපච්චි     :ඔව්... ගිරි දුර්ග , වන දුර්ග  පසුකර මහා ජල දුර්ග.. රාත්රී දහසක් පසුකර  කුමාරි අවා අර්ධ දෙවියන් ගාවට. ඇවිත්, අර්ධ දෙවියන්ගෙන් කුමාරයා ගැන ඇහුවා. අර්ධ දෙවියන් මේ වන විට මේ ගැන දැන ගෙනයී හිටියේ.  නිසා අර්ධ දෙවියන් කුමාරිට කතා කළා.
                      (අර්ධ දෙවියන්) : ආදරණීය කුමරිය, සමනලයෙක් වෙන එක                                         හරිම දුෂ්කරයී... ඔබට අනෙක විද දුක් විදින්නට සිදුවේවි..


මම              : මට ඒකෙන් වැඩක් නැ  මට කුමාරයා ගැන කියන්න.
අප්පච්චි       : (අර්ධ දෙවියන්) ආදරණීය කුමරිය, සමනලයෙකු වෙන එක හරි          භයනකයී... සියලු බලාපොරොත්තු පිළිබද සැකයෙන් කල් ගෙවන්න සිද්ද වෙනවා. සමහර විට ජීවිතය පවා අහිමි වෙනවා.


මම            : මට ඒකෙන් වැඩක් නැ  මට කුමාරයා ගැන කියන්න.
අප්පච්චි     : (අර්ධ දෙවියන්) : ආදරණීය කුමරිය, ඔබ සමනලුන්ට ආස නම්...     දළබුවන්ටත් ආදරය කරන්නට වෙනවා.


මම          :මට ඒකෙන් වැඩක් නැ....  මට කුමාරයා ගැන කියන්න අප්පච්චි.....
 අප්පච්චි  :(අර්ධ දෙවියන්) ආදරණීය කුමරිය,  ඔබේ පය පාමුල ..පයට පෑගී මිය ගිය     දලබුවා  වෙන කවුරුත් නොව, වර්ණවත් සමනලයෙකු වීමට සිහින මැවූ ඔබේම ආදරණීය කුමාරයා යී ..

පුතේ සමහර ජිවිත වල ඔය දකින ආශ්චර්ය ඇති උනේ අන්න එහෙමයී... ඉතින් ඔය ආශ්චර්යට අස කරනවා නම්.. තුල තියෙන  අන්දකාරයත් පිලිගන්නම වෙනවා

මම       : වැඩක් නෑ අප්පච්චි. ඔය කතා වලින් මගේ ජිවිතේ ලේසි වෙන්නේ නෑ ..

අප්පච්චිගේ සුරංගනා  කතාව අවසානයේ කුමරිය ලය පැලී මිය ගියේය


x

No comments: